Viktigt

 
Känns som om jag glömt något viktigt. Sjukt frustrerande. :question: Men samtidigt så kan det ju inte vara så överdrivet viktigt eftersom jag nästan aldrig har något viktigt jag måste göra. Inte nu medan jag har sommarlov i alla fall. På torsdag ska jag till mvc för att kolla värdet för sköldkörteln så det kan ju knappast vara det. Jag hoppas innerligt att värdet är normalt nu så jag slipper trappa upp medicinen. Ska ju redan äta så himla många tabletter och flera av dem får inte ens tas tillsammans så man måste göra ett schema för att de inte ska störa ut varandra. :bigeyes:  Dessutom ska jag ta mig i kragen och börja med kalktabletterna igen. Jag har fuskat med vitaminerna, men det är inte ens i närheten av hur dålig jag varit på att ta kalken. Inte okej, så nu är det skärpning som gäller. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0