Sviktande motivation

 
Min motivation har sviktat en del de senaste dagarna. Känns inte som om jag har något att skriva om och om jag har det så är jag för lat för att ta mig tid till det. 
 
Nåja, om ca en timme bär det av till mvc för att träffa barnmorskan. Vet inte exakt vad det är för möte, det enda jag med säkerhet vet är att vi ska kolla blodsockret. Jag kommer ha lite tätare blodsockerkontroller än normalt eftersom operationen gör att det inte går att göra en glykosbelastning på mig, jag skulle kunna bli jättesjuk av det. Men men, några stick i fingret gör inte mig något, det är ju för att hålla utkik efter graviditetsdiabetes. Vet inte riktigt om det kommer hända något mer på mötet så det återstår att se. 
 
Det är väl ungefär vad jag hade att dela med mig av just nu. Resten av dagen ska jag ägna åt lite tvätt samt slappa i soffan och tycka synd om mig själv. Har haft ont i magen sen igår och det tycks inte vilja gå över. :(
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0