Resultat

 
Mötet med bm idag gick bra. Blodtrycket var bra, likaså blodsockret trots att jag ganska nyligen ätit, men hon ville att jag ska komma in igen för att ta ett värde på fastande mage så de har något att jämföra med. Men det var visst ingen brådska med det så jag ska tillbaka om två veckor igen för att kolla blodsocker, blodtryck samt lyssna på lill*ns hjärta. :) Idag höll även läkaren på att kika på mitt provsvar från när de tog blod för att kolla sköldkörteln förra veckan, dock var läkaren upptagen när jag var där så de skulle höra av sig ang. provsvaren och om dosen behöver justeras något. 
 
Det var det. Nu ska jag mysa ner mig i soffan bredvid sambon. :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0