Ljusets hastighet

 
Bläääähe! Middagen idag bestod av en äcklig soppa. Så jag misstänkte att jag skulle behöva äta igen så småningom. Med det sagt kan jag meddela att jag ställde mig och stekte korv och kokade mos vid typ 20-21 tiden ikväll. :bigeyes:
 
Nu är jag svinmätt på snudd till illamående. Är övertygad om att jag åt på tok för fort eftersom min puls steg upp i ljusets hastighet. Nästan. Den har lugnat ner sig lite nu så om en liten stund kanske jag rent av kan gå och lägga mig. Försöker samla mod inför att fösa över min kära sambo till andra sidan av sängen så jag kan smygläsa lite. Har ju bara lampa på ena sidan. Är dock rädd för att råka väcka honom så jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det än. Kanske kan sätta mig på kanten och puffa lite diskret på honom, ibland flyttar han ju faktiskt på sig. Och ibland sliter han åt sig allt täcke, som någon sorts kompensation tror jag. Återstår att se vad som händer ikväll.
 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0