Inledning och cigaretter

 
Hmpf. Sämre inledning på dagen får man ju leta efter. Hade pallrat mig ur sängen strax före 9. Hann inte mer än gå in i köket så började jag kräkas och fick fortsätta "roa" mig med det i 10 minuter. Inte alls uppskattat. :thumbdown: Fattar inte ens vart det kom ifrån?! Jag trodde illamåendet skulle börja gå över nu.. :(
 
 
Nåja, idag bär det återigen av till Falkenberg. Trodde att gårdagen var sista dagen jag skulle vara barnvakt med tji fick jag. Idag är däremot sista dagen. Goodie. Inte för att Leo inte är underhållande sällskap, han kan vara riktigt rolig att umgås med. Men det är ärligt talat inte så kul att pendla fram och tillbaka och trängas på tåg med stinkande människor. Usch! 
 
 
 
 
 
Jag kan inte för något i världen förstå varför normalt funtade människor fortfarande röker? Dessutom tycks rökare vara både slarviga och egoistiska. Alltså visst finns det säkert personer som frångår profilen lite, men att röka offentligt bland andra människor ÄR egoistiskt, spelar ingen roll om man är snäll i övrigt, man sprider fortfarande en massa gifter. Dessutom tycks det alltid ligga cigarettfimpar på marken: har de inte lärt sig vad en soptunna är till för? :question:
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0