Host, nys och snörvel

 
Japp, jag har hittills spenderat dagen med att hosta, nysa och snörvla (fast jag känner mig tveksam till om "snörvla" verkligen klassas som ett ord). 
 
Blev inte mycket sömn i natt heller. :( Sov som bäst mellan 5 och 8, vaknade bara någon enstaka gång då. Goodie. I övrigt ska dagen spenderas inomhus, kämpar med tvätten. Känns som ett plus att ha rena kläder inför i morgon när vi ska iväg på ultraljud. Ska se om jag kan ta mig iväg till ica en snabbis när älsklingen kommer hem från jobbet. Ska hämta ut ett paket men jag är lite osäker på hur stort det är så jag har ingen lust att ta det på cykeln. Dessutom tror jag inte ens jag skulle orka cykla till affären. Igår dukade jag ju nästan under när jag gick en vända fram och tillbaka till bilen för att jag hade glömt plånboken. Dåligt. :bigeyes:
 
Nåja, snart ropar väl tvättmaskinen på mig, det innebär alldeles lagom mycket action, utmärkt. 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0