Hormonbomb

 
Känner mig som en tickande hormonbomb ibland. Usch.
 
 
 
 
Dessutom har hormonerna (jag tror att det är dem i alla fall) börjat påverka min sömn. GRRR! :mad: jag drömmer så himla mycket konstigt om min kära sambo. Och alltid är det att han på ett eller annat vis är elak och gör en massa saker som man inte ska göra om man är i en sån här relation. Hmpf! Tror att dumheten får mig att blanda ihop honom med mitt ex, för väldigt mycket av det jag drömmer ligger nära min gamla verklighet, bara det att nu råkar ju min kära sambo vara alldeles underbar och snäll och inte alls sådär knasig som de andra. Men det är förvirrande att vakna upp på morgonen och vara skitförbannad på honom för något som min hjärna inbillat mig att han gjort. Sen inser jag såklart att det bara varit en dröm och då vill jag såklart inte skälla längre. Men det känns ändå skumt eftersom minnet av drömmen fortfarande hänger kvar i huvudet och retar gallfeber på mig. Inte okej helt enkelt, så jag hoppas dessa drömmar ger upp snart. Å andra sidan så lär ju den här graviditetsdumheten sitta i ett tag till. Tydligen kan man bli lite korkad när man är gravid. Eller korkad är egentligen fel ord, men man kan bli trögare än normalt. Jag blev i och för sig lättad när barnmorskan berättade om det för mig igår eftersom jag börjar oroa mig för att jag är på väg att bli dum på riktigt. Men samtidigt så känns det inte okej att bli alltmer trög inför skolstarten för jag kan se vad som hägrar den kommande månaden, det är min ärkefiende vetenskapsfilosofin, och nu när jag går omkring och är extra dum och trög så kan jag ju bara säga bye bye till det betyget. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0