Hermafrodit

 
Ja, jag har nu konstaterat att bebisen troligtvis är hermafrodit. Det gör inte mig så mycket, så länge hjärna och sånt sitter där de ska och fungerar som de borde. Men något annat kan den ju inte vara.
 
När Ida skulle ha Leo så var jag verkligen bombsäker på att det var en pojke, jag tvivlade inte en enda gång. Men nu när det gäller mig själv så är jag betydligt mer osäker. Jag känner mig lite mer övertygad om att det är en tjej (notera: LITE). Men även om jag tror att det är en flicka så kommer jag på mig själv med att hela tiden tänka "han" eller tänka om/kring bebisen i manligt genus. Det gör mig naturligtvis en aningen förvirrad och nu har jag därför dragit slutsatsen att vi får en liten hermafrodit. Punkt. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0