Glömsk

 
Jösses, glömde jag blogga igår? Det var värst! :bigeyes:
 
Nåja, gårdagen spenderades delvis hemma, delvis på marknad i Sjönevad och delvis (mestadels) i Hylte där det var grillning hos en vän till Mattias. Blev även en del kortspel framåt kvällskvisten. Jag kände ju inte direkt någon förutom Mattias och han vi var hemma hos men det var trevligt ändå. :)
 
Idag tänker jag strosa runt utan byxor och dricka oboy, utmärkt. :thumbup: Sen blir det ett experiment ikväll. Vi ska nämligen äta hemgjord pizza idag. Ska bli spännande att se om jag kan äta det. Känner mig smått skeptisk till degen men jag har ju klarat av att äta ljust bröd flera gånger innan så vem vet, det kanske går bra. :) 
 
Nåja, nu kallar oboyen på mig. 
 
TjIillevippen ^^
 
 


Kommentarer
Postat av: Ann-Louis

Jag tkr synd om dig om du inte kommer kunna käka pizzan :O Hemgjord pizza är svingott!!

Svar: Det gick faktiskt bra.:) Blev kebab på ena sidan och kyckling på andra. Riktigt mumsigt :D
Elisabet

2012-08-12 @ 13:43:49
URL: http://strudel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0