En dröm

 
I natt drömde jag att vi fick en liten pojke. Underligt nog så var jag inte medveten om förlossningen. Jag och en okänd kompis var ute och red i skogen. Jag red på en oerhört vacker, vit häst och naturen var helt fantastisk. När jag kom hem till huset i Fagerdal så var bebisen där. Mamma höll i honom och berättade för mig att vi fått en pojke. Jag tyckte inte det var det minsta underligt att jag missat min egen förlossning, det tyckte ingen annan heller. När jag skulle gå och lägga mig så slängde jag ihop två mjuka filtar på matrumsgolvet som bebisen skulle sova på. Själv skulle jag sova på en luftmadrass alldeles bredvid bebisen. Knas.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0