Droppen

 
Näeh nu har jag fått nog av det här!! :mad: Från och med i morgon ska det finnas något ätbart i sovrummet så jag kan käka något innan jag kliver upp på morgonen. Är så förbaskat less på att inleda dagarna med att må illa och ha ett moln av kräkreflexer hängandes över mig. Inte okej! :( 
 
På tal om spya och bebisar och sånt... Nu är det bara 4 dagar kvar till ultraljudet. Spännande. :) Jag har på något underligt vis lyckats inbilla mig att mitt illamående kommer försvinna efter ultraljudet..? Haha, lär ju bli sjukt besviken om det inte gör det, men men, hoppet är ju det sista som dör sägs det..
 
 
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Maritha

Du kan nog inte räkna med att illamåendet går över så snart, tyvärr. Du har ju en något säregen situation med op och grav.
Jag hoppas dock att det vänder snart, förståss!

Det är en mysig känsla att rent konkret "se" bebis på UL.

Jag tänker på er!
Kram!

2012-08-04 @ 11:15:27
URL: http://www.frolid.eu/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0