Dödeeeen!!

 
Blääh vad jag mår uselt Hostan har kommit för att stanna så halsen/munnen smakar nu misstänksamt mycket av järn, och under natten blev jag även blivit täppt i näsan. Dessutom har det börjat göra misstänksamt ont i olika leder..? :( 
 
Blev därmed inte mycket sömn i natt, somnade vid 22 tror jag, men vaknade igen strax före midnatt och sen låg jag vaken i tre timmar. För att sedan avslutningsvis köra en "vakna - somna, vakna - somna, vakna - somna". USCH! Och huvudet känns som om någon använt det som en trumma. ;(
 
Jaja, det här är verkligen en gnälligt inlägg. Men jag mår skitdåligt och tycker väldigt synd om mig själv. Det enda jag vill ha är te, och det får jag inte ens dricka. :mad: 
 
Ett plus är dock att även om jag hade en liten temphöjning så har jag i alla fall ingen feber. Än. 
 
Och ja, med tanke på att jag bor i Halland så kanske man kan tycka att jag borde skriva om något mer spännande än min förkylning. Som jordbävningen till exempel. Men det skiter jag fullständigt i. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0