Dissad Dessutom

 
Hmpf, känner mig dissad. Har försökt nå Aleris men det är visst ingen där som vill prata med mig. :mad: De kan ju omöjligt fortfarande ha semesterstängt. De var ju borta på semester när jag var på förlossningen och fick dropp och det är snart en månad sen. Dessutom är väl inte alla lediga prick samtidigt?! Nåja, ska försöka ringa dem i morgon igen för att fråga lite saker kring amning, tror inte jag kommer kunna göra det p.g.a min näringsbrist men jag kan ju inte gå på vad jag själv tror utan måste ta upp det med kirurgerna så klart. Dessutom tänkte jag att de skulle få hänvisa mig till lite intressant forskning kring gbp-opererade och gravida, det är helt enkelt dags att öka på mina kunskaper hade jag tänkt. Hade velat hinna kolla upp lite saker tills jag ska träffa barnmorskan på måndag så kan jag ju ta upp sakerna med henne då. Dessutom är det bra att ha lite mer information i bagaget tills skolan börjar för jag måste verkligen planera in ett möte med programansvarig då för att få klarhet i huruvida jag borde skriva c-uppsatsen eller ej. Jag håller fortfarande tummarna för att jag kan skriva uppsatsen, vill verkligen göra det men det är ju tveksamt om tiden räcker till. :S
 
Tror för övrigt att ett av mina favoritord är "dessutom". Insåg nyss att jag använder det ganska ofta. Så går det när man gått hemma en hel sommar och sakta men säkert tappat både ordförråd och intelligens. :( Tur skolan börjar snart. Känner mig dock smått skräckslagen inför första kursen som, i likhet med första året, bland annat kommer handla en del om vetenskapsfilosofi inom samhällsvetenskapen, gick ju inte så bra för mig förra gången. Efter 2-3 IG så känner man sig inte så morsk även om jag klarade kursen på sista kompletteringen istället för att behöva göra om hela skiten ett år senare. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0