Det där med vita köksluckor..

 
Det gör mig vansinnig. Alltså verkligen VANSINNIG! :mad: 
 
Har skrubbat dem en mindre evighet nu eftersom de var så sjukt fläckiga. Man ska verkligen inte ha vita köksluckor. Och inte blir det bättre av att färgen släppt så de ser ännu mer skabbiga ut. :( Har skrubbat, skrubbat och skrubbat så nu ser det ju nästan normalt ut. Är bara ett skåp som envisas med att fortsätta se smutsigt ut så jag känner mig frestad att slänga ut det.
 
Nåde den som kommer hem till oss och skitar ner luckorna. Den personen kommer åka ut med huvudet före och sedan kommer jag ansöka om besöksförbud. Med undantag för mig själv. Och kanske även min kära sambo. :P
 
Känner mig också frestad att måla om dem men det känns som slöseri med tid och pengar. Kanske ska önska mig det i födelsedagspresent? Någon som målar om mina köksluckor.. Eller ännu hellre: någon som skrubbar och håller dem rena åt mig i ett helt år framöver. Synd bara att det är så länge tills jag fyller år för det vore den bästa presenten.  
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0