Bloggpaus

Ja, jag känner att det är dags för en bloggpaus. Med bloggpaus menar jag nu inte en paus från bloggen utan en paus från städningen så jag kan skriva ett inlägg. Samt hämta andan lite. Även om hostan snart är ett minne blott så har jag nog inte repat mig helt ännu för jag blir helt slut för ingenting. Men tänkte att det kunde vara skönt för älsklingen att få komma hem till en smått stökig men åtminstånde ren lägenhet. Han fyller ju trots allt år idag. :)
 
Kalaset hade vi i lördags. Något som troligtvis märkts på bloggen också för jag har visst varit en smula frånvarande. Det tar tid att repa sig. Hehe :P Nä men det var riktigt trevligt. Blev dock en lång dag så både jag och älsklingen var helt slut när vi kom hem. Men det var trevligt och han var nöjd, vilket är huvudsaken ju. :) 
 
På söndagen åkte vi till en av Mattias kompisar för att käka lunch. Vi fick en hel del smörgåstårta över så då fick det bli det till lunch. Efteråt svängde vi även inom några andra av hans släktingar som bor i närheten för att bjussa på smörgåstårta, så vi blev kvitt den och slapp slänga något. :) Inser nu när jag sitter och skriver om det att jag glömde fota tårtorna när vi var klara med dem. Lite snopet. :S 
 
Nåja, det var väl vad jag hade att komma med för tillfället. Dags att ta mig i kragen igen för tvättmaskinen kommer snart skrika på mig. Sen tänker jag banne mig dricka isvatten och ligga i sängen en stund. Har haft ont i magen sen igåreftermiddag. Trodde att det berodde på att jag drack lite fanta på kalaset, får ont i magen av dricka ibland, men det brukar vanligtvis inte hålla i sig såhär länge så det kanske är något annat. :(
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0