Tre dagar kvar


Hmpf. Försökte sova lite efter frullen men tji fick jag. Tankarna störs så mycket av det som ska hända på fredag. Eftersom mitt lokalsinne är så dåligt och jag är allmänt nervös av mig så är jag så osäker på tåg och bussar och sånt. Tog mig i kragen och ringde till stället och frågade hur tusan jag ska ta mig fram efter att jag kommit till centralstationen (fast jag uttryckte mig inte riktigt så såklat). Verkar vara rätt vanligt för hon visste exakt hur jag ska åka och beskrev det så pass noggrant så nu är jag inte lika nervös längre. Dessutom verkar hon riktgt trevlig så jag blev på bra humör också. Imponerande hur sådant smittar av sig. :) Till och med en virrpanna som jag kanske kan klara upp det här. Ovh ang vad som ska hända på fredag så får ni veta det senare. Cliffhanger. I know, men så är det.

Nåja. Har skrivit ner rubbet på en liten lapp så nu kanske hjärnan får ro.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0