Tidsfördriv


Poppar morgonpasset i P3 och försöker komma underfund med vad jag ska roa mig med i 2 timmar. Får nämligen inte tvinga i mig "frulle" förrän klockan 9. Och inte går det att somna om heller.

Idag blir det en sväng till skolan för att jobba med projektet. Tänka sig att tiden börjar krympa och innan vi vet ordet av är kursen slut. Weird. :bigeyes:

Har seminarium i morgon så vi lär nog checka igenom vår opponering en sista gång. Kruxet är att när den rapport man ska opponera på är skitbra så är det svårt att hitta så mycket att opponera på förutom lite slarvfel och formalia och sånt. Men men, blir väl en lusläsning till antar jag. Plus att vi ska fortsätta pilla med vår egna rapport.

Igår var vi förresten iväg och hämtade ut biljetter. På lördag ska jag och älsklingen lyssna på Soran Ismail på Halmstads teater. Ska bli kul. Vi var iväg för ca ett år sedan och lyssnade på Jonas Gardell och han var helt underbart roligt. Håller tummarna för att det här blir lika lyckat. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0