Överblick


Ikväll får jag min cykel! Wiiiieee! :D :D Blir nog en liten invigningstur innan jag dunsar ner i sängen. Hade tänkt gå och lägga mig 19. Ja, ni hörde (läste) rätt. Jag tänker gå och lägga mig 19. Tillåter mig själv att läsa Hungerspelen till 20 (vilket betyder att jag kommer läsa till 21), och sedan är det dags att falla in i en djup och underbar sömn som håller i sig ända fram till 03:30 då alarmet ringer. Ska cykla till tåget vid halv 5 så det är bäst att vara uppe tidigt för att hinna ordna med frukost och sånt. Lär nog ta med mig den och käka på tåget annars kommer jag ju vara aphungrig långt innan lunchen. Nåja. Så ser kvällen ut. Och nej, jag har inte glömt att nämna middagen. Jag struntar i den och planerar att byta pedaler på min cykel i stället. Utmärkt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0