Måndagsångest


Uscha. Tycker verkligen inte om måndagar. De är bara snäppet bättre än söndagar. Tror jag.

Dagen spenderades dels på skolan och dels hemma. Blev även en sväng på apoteket för att undersöka vad medicinerna kostar och jag säger då det: Hello ekonomisk ruinering.



Nu blir det kvällshäng och tidigt i säng. Kan inte tänka på något annat än att få sova. Och resan till Kristianstad. Och hur jag ska hitta till hotellet. Och att jag först drömde om karaktären Cinna ur Hungerspelen i natt och sedan drömde jag om en enorm (nu snackar vi ENORM) björn som kastade omkring granar i Rudsjö. Och att projektkursen snart är slut. Och att mitt cykelköp var kasst. Jaha. Antar att jag tänker på mer saker än bara sova ändå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0