Gnällarsle


Ja.. Jag känner mig verkligen som ett gnällarsle. Rören i halsen känns fortfarande större än vad de borde vara, sjukt obekvämt. :(

Går omkring och fantiserar om att driva eget när jag egentligen borde lusläsa användarvillkoren en gång till. Uscha.

Dessutom har jag återigen börjat fundera på om jag borde skaffa en katt till så Maya får lite sällskap. Hon har ju iofs skaffat sig en söt, helvit liten kissemiss som brukar hänga här utanför. Jag tror de är vänner för Maya fräser inte åt den. Men det är ju inte riktigt samma sak som att ha en kompis i hemmet som kan hålla henne sällskap då hon är ensam. Nåja, får se vad som händer. Nu ska jag roa mig med att ringa Sveriges Informationsförening eftersom jag inte hört något från dem än. Vi börjar få en rejäl tidspress på projektarbetet. :bigeyes:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0