Bulldoft


Haha känns att jag är ovan att baka. Det är ju asjobbigt! -_- Är strax klar, och då har jag kört 5 bullplåtar. Har dock inte haft så många bullar på plåten åt gången för de sväller ju till enorma storlekar. :bigeyes:

Aja, det luktar ju mumsigt av bullar i alla fall här hemma. :) Ska snart ta tag i städningen. Vet dock inte riktigt vart jag ska hitta energin till det? Hade bra gärna sjunket ner i badet och börjat läsa Sjöfararna, men det får visst bli någon annan dag.


Tror för övrigt att jag är så torr i halsen/munnen att det blöder nånstans. :( Vårt annars så goda, smaklösa vatten smakar nämligen misstänksamt mycket järn. :thumbdown:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0