Är gåtan löst?


Jag tror jag har löst gåtan med min hals. Igår unnade jag mig alvedon och ipren för halsen var helt hopplös. Tabletterna verkar ju inte hela dagen men det räckte med att jag tog en av varje på morgonen och sen kände jag mig i princip frisk hela dagen. Men igår när jag försökte sova började halsen igen. Jag börjar misstänka att det beror på de här små pillren jag käkar. Sertralinet gör att man kan bli väldigt torr i munnen (yttrest obehagligt) och det verkar som om det börjat påverka halsen också. För när jag vaknar på morgonen och inte har druckigt vatten på ett par timmar så är halsen snustorr. Uscha. Håller tummarna för att jag inte behöver äta dem så länge till. Vore nice att bli bra och helt enkelt slippa dem.

Idag är det handledning som gäller. Först handledning och sedan projektarbete. Sista arbetsdagen innan vi tar påskledigt. I mitt fall "födelsedagsledigt". Ska försöka ordna med det mesta idag inför morgondagen. Shit vad mycket jag ska hinna med idag. Det är jobbigt att fylla år ibland. :bigeyes:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0