Vidrigt!

Fick hem en reklamkatalog från Ellos, vid första anblicken av framsidan läste jag:

"Vidriga nyheter för dig och ditt hem"

Jag blev minst sagt förvånad och tyckte de valt ovanlig inriktning på sin reklam. Sen insåg jag att det faktiskt stod 'Vintriga' och inte vidriga. Blev en aningen mer logiskt då.

Dagens creepystämpel går till teven. Just som jag börjat skriva det här blogginlägget så startade den av sig själv och började zappa hejvilt mellan alla kanaler. Jag tänkte att jag kanske råkat sätta mig på dosan men det visade sig att den låg i sin ensamhet p åandra sidan bordet. Det är dessutom inte första gången det här händer. Eller jo, det med zappandet var nytt, men det har slagit på sig själv två gånger tidigare också. Knas.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0