Velkärring

Ja! En velkärring, det är exakt vad jag är. Hade just påbörjat min shoppinglista till matrialet när jag ångrade mig och började fundera på om det inte vore smartare att köpa den senare när jag faktiskt har tid att göra färdigt trädet. Jag har ju ett seminarie på måndag och sedan salstenta på fredag (och cellprovstagning på torsdag, creepy). Men andra ord har jag massor att plugga :(

Åh, hatar beslutsångest!
Men jag ska i alla fall åka till grizzly och shoppa kattmat, royal canin as always :) samt catsticks och kattsand. De har rabatt på alla de sakerna just nu så då måste man ju passa på. Lär nog köpa massor av catsticksen för Maya älskar dem och de är perfekta att använda som aktivering. Det är dem jag brukar gömma lite  här och var i lägenheten så hon får leta efter dem :)

Aja.. Angående byggprojektet ska jag fundera en liten stund till. Jag är ju så velig och oehört spontan så det kan ju sluta med att jag faktiskt åker till byggmax och shoppar ändå. Det återstår att se.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0