Utslag - uppföljning


Jag vet att jag tjatar i mina utslag men de börjar verkligen oroa mig. Har visserligen bara smörjt i tre dagar men det borde väl börjas synas någon form av förbättring nu? Ett utslag har blivit större, blir det för varje dag känns det som eller så är det jag som är nojjig, men större har den definitivt blivit. :( Har dessutom börjat få en misstänksam färgskiftning på halsen. Jag frågade Mattias lite snällt om han gjort ett sugmärke på mig men han hävdar sig vara oskyldig. Jag dör om jag får märken på halsen med, eller ännu värre: i ansiktet. Jag är redan så prickig av alla fräknar så några fler fläckar behövs inte. För övrigt är hela jag såg prickig nu att man skulle kunna döpa om mig till pricken.




Kommentarer
Postat av: Ann-Louis

var glad att det inte är svinkoppor^^

2011-09-28 @ 11:44:01
URL: http://strudel.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Ja fy vad hemskt. Jag minns när jag hade det, usch det var fruktansvärt :O

2011-09-28 @ 16:45:13
URL: http://elajsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0