Utrensning

Har "roat" mig med att rensa upp bland mina facebookvänner. Tycker det är löjligt och dumt med folk som bara samlar på sig vänner för att ha så många som möjligt. Har tänkt på att radera en massa folk hur länge som helst men det har aldrig blivit av. Men varför ska man ha kvar folk som man ändå inte har någon kontakt med? Det är ju helt lönlöst, tar bara upp en massa plats i själva loggen. Så nu har jag snart lyckats halvera facebookvännerna. Orkar inte fortsätta mer idag för det var så tråkigt, men fler kommer försvinna innan jag är klar.

I eftermiddag bär det av till Oskarström. Vi skulle visst fira Mattias bror idag och inte igår, så då blir det kalas ikväll igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0