Sjukt och sjukt kul

Har nu lyckats plåga mig genom massor av jobbiga sidor! Typ 30 eller nåt (egentligen 37) nån sorts analysrapport från försvarsmakten. Jamen hejja vad kul! (Notera att jag var ironisk). Skummade en hel del och jag måste erkänna att jag hoppade över Amsterdam där på slutet, orkade helt enkelt inte mer. Sorry Amman, ta det inte personligt.

Har dock fått tillbaka lite energi efter en sjukt rolig SMS konversation med Susanne. Hahaha, och sjukt är bara förnamnet! Om innehållet inte vore så galet kanske jag skulle våga dela med mig av det. Men jag tror inte ni skulle förstå det roliga. Okej. Kanske några av er. Men andra kanske skulle finna det stötande. Men ja, sjukt, och sjukt kul :thumbup:

Snart blir det sängen. Har återigen en heldag på skolan att se fram emot. Jag dör! Vill verkligen inte! Börjar redan känna antiplugg känslorna komma. Tur att det bara är två seminarier kvar och sen bara en massa hemmaplugg inför tentan. Goodie.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0