Schlutt

Nu har vi visst inga fler föreläsningar innan tentan. Har dock tre seminarier kvar. Läskigt. Men det går nog bra :)

Hade som sagt dubbel föreläsning idag. Först var vi inne på statistik, och stundvis njöt jag verkligen. Var så roligt att vara inne och nosa på matematik och formler :thumbup: Jag fick t.o.m. pulsökning för jag blev så uppe i varv för jag tycker det är så roligt. Hihi.

Den andra föreläsningen var det Nadja Yllner från Uppdrag granskning som höll i. Vi fick se hennes avsnitt som handlade om de två fosterhemsbarnen i Markskommun som det var så mycket bråk om och hela föreläsningen hade fokus på just det avsnittet. Men det var ganska så intressant, och spännande att träffa någon som jobbar där och håller på med grävande journalistik och avslöjande och allt sånt där.

Men ikväll blir det nog inget pluggande. Känner mig trött och hängig så jag tänkte slappa framför teven och lägga mig tidigt. I morgon bär det av till Vinberg. Ska bli roligt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0