Morgonklagande

Neeeeeeeej! Vill inte vakna. Vill inte vara vaken. Vill inte till skolan! :(

Vill bara vara hemma och plugga till tentan men icke. Blä!

Igårkvälls precis innan jag skulle lägga mig upptäckte jag att vi inte alls var färdiga med gruppuppgift två utan vi saknar en del saker. Usch! Det är så att man nästan blir gråtfärdig. Så nu måste vi göra klart den först innan vi kan påbörja gruppuppgift två. Det har ryktats om att vi kanske borde stanna kvar efter seminariet också och helt enkelt tjursitta tills vi blir klara med gruppuppgift tre med. Men då dör jag. Det gör jag verkligen, orkar inte! :(

Nåja, ett plus är om vi faktiskt blir klara idag så behöver vi inte ses igen förrän nästa seminarie, vilket inte är förrän på måndag. Herregud! Tänk att tentan är nästa vecka. Och det är min cellprovstagning med. Creepy :bigeyes:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0