Lägesrapport. Samt lite skryt.

Har spenderat hela förmiddan med att snickra på klösträdet. Har lyckats monetera de resterande pelarna helt själv (notera att den ena är två meter lång). Lyckades resa hela skiten från liggande läge till stående, helt själv OCH har dessutom monterat den första "våningen". Är löjligt stolt över mig själv och tror ärligt talat att inte alla är så påhittiga att de faktiskt skulle klarat av det utan assistans. Hehehehee (A) :thumbup:

Bjussar på en rykande färsk bild. Har just plockat ihop allt och dammsugit för jag insåg att jag snart ska bege mig in mot stan.

(alltså jag utgår ifrån att ni fattar själva vad som hör till klösträdet och vad som inte hör dit. Jag litar på er.)

Nu blir det på med kläder och sen mot stan. Creepy.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0