Kvällen

Hemkommen från Oskarström. Vi blev bjudna på hemmagjort lasagne, mmmh, mumsigt :) spelade även ett roligt kortspel som jag och Mattias fick låna med oss hem, och svärmor sydde ett tjusigt mobilfodral till mig eftersom det jag hade var för litet för min telefon. Ska försöka komma ihåg att lägga ut en bild på det någon dag :)
På vägen hem drabbades jag av världens lyckorus, blev så himla glad, är fortfarande så himla glad :thumbup:

I morgon har vi första seminariet för den här terminen samt den här kursen och jag är inte ens nervös. Paniken och den fruktansvärda, plågsamma prestationsångesten tycks vara försvunnen. Och vart den än tagit vägen så tycker jag den kan stanna där. Tror det beror på att jag känner mig mer hemma i klassen nu och att min hjärna har blivit lite justerad efter alla besöken med Prällen förra terminen, great succes.

Nu blir det filmmys med älsk<3 innan det är dags att sova. Han har slut på semestern nu så det blir en tidigt morgon i morrn. :bigeyes:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0