kärlek

I lööööööööv min nya telefon :thumbup:

Men det är verkligen MASSA nytt för mig. Har ju inte haft någon surftelefon förut så detta är nytt för mig, har aldrig haft en så dyr/värdefull telefon förut. Började nosa på app.djungeln idag och jag har provat på Angry birds, hihi.

Utöver det har det inte hänt mycket, har lekt med telefonen typ hela dagen förutom när jag åkte till en djuraffär och investerade i 20kg kattsand. Blev även en sväng ut till flygstaden för att köpa ett litet fodral samt minneskort till telen, inte för att jag direkt behöver något men ändå. Är najs att ha det. Fodralet var i minsta laget dock :( telefon får plats i den men det är med nöd och näppe. Köper nog ett lite större fodral sen om inte det töjs ut lite.

Dagens minus är att jag återigen (för tusende gången typ) har tappat bort min cykelnyckel :( Den nyckeln skulle kunna få en helt egen kategori här på bloggen med tanke på hur ofta den försvinner. :bigeyes:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0