ingen ångest..?

Oj, har jag redan skrivit tre inlägg idag? Whoops, det hade jag redan glömt :P

Just nu sitter jag och käkar bullens med ketchup. En oerhört försenad lunch. Plugget på stadsbibblan med Sofia och Amanda gick riktigt bra. Känner mig lite säkrare på tentan nu men är inte helt hundra på att jag faktiskt kommer klara den. Kan lika gärna få underkänt men det känns inte som jordens undergång. Tror Prällen helade mig rejält under de där veckorna som jag träffade honom. :)

Ikväll blir det bygg på kattpelaren och eventuellt städ (fast troligtvis inte). I morgon ska jag iväg på min cellprovstagning och sen kommer Sandra hit så vi kan plugga lite tillsammans. Hon ska dessutom sova hos mig och Mattias så hon slipper gå upp så tidigt i morgon för hon har ju en bit att åka.

En annan kul sak är att det går faktiskt att "komma undan". Nu har jag haft min blogg öppen ganska länge utan behöva dras med taskiga kommentarer utan förbehåll och personliga påhopp och hemskheter. Det är uppenbart att jag numera har ett superbra umgänge och bra miljö runt omkring mig, fast givetviset finns det stunder då vi skojar hejvilt om min ytterst omtalade "Borderline" hihi :P  Det var helt enkelt för pinsamt, ironiskt, störtlöjligt och helt enkelt underbart underhållande för att glömmas bort :)



Livet är bra underbart ibland :thumbup:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0