Iakttar

Hihii! Sitter och lyssnar på Sister Hazel och iakttar Maya medan hon vandrar runt i vardagsrummet och letar godis. Tänkte passa på att aktivera henne lite medan jag väntar på att den andra omgången med tvätt ska bli klar. Maya börjar bli riktigt duktig på det här godisletandet. Men jag misstänker också att hon börjar komma ihåg vilka ställen jag alltid lägger godis på så snart får jag nog bli lite mer kreativ och göra det lite svårare för henne, men inte riktigt än. Har alldeles nyss introducerat hallen som gömställe med, får ta lite i taget. Hon verkar i alla fall tycka att det är roligt. Dörren ut till vår lilla bakgård står öppen men hon vill hellre vara inne och leta godis än vara ute lös och skrämma iväg grannkatterna.

Har inte tagit tag i pluggningen än. Men har i alla fall lyckats planera en liten strategi för hur jag ska försöka lära mig allt. Utmärkt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0