Hemma igen

Nu är vi hemma igen från Oskarström. Var så trevligt att vara där :) Blev tacos till middag och sedan äppel/jordgubbspaj samt någon muffinsgrej till efterätt, mumsigt! Vi hann även med en omgång av Chez geek. Är lite knepigt innan man fått grepp om reglerna men tror jag börjar hajja det nu :)

Snart blir det sängen. Lika bra att lägga sig tidigt. I morgon ska jag träffa gruppen, dvs Sandra och Örs för att göra färdigt gruppuppgift två. Har seminarie på tisdag. Ve och fasa! Känner mig inte alls lika säker inför det seminariet som jag gjort inför de andra, och då var jag ändå lite nervös inför de andra två, men andra ord lär det väl vara fullskalig panik på tisdag. Usch, usch, USCH!

Jag har förresten funnit en nu passion: Wordfeud. Laddade ner någon gratisapp och det är ASBRA! Tycker jag i alla fall. Enda nackdelen är att man måste dras med en massa reklam. Men men, får skylla mig själv eftersom jag är för snål för att faktiskt köpa appen. Får se om jag tröttnar på den sen eller inte. Är jag lika passionerad angående appen om någon månad kanske jag faktiskt tar och unnar mig den. Har trots allt inte köpt en enda app till telen, har bara testat på en massa gratisappar än så länge.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0