Go morrn' :)

Jag vaknade helt av mig själv strax före 7, underbart! :D
Helt utsövd. Ingen katt som gnällt/skrikit under natten (vad jag vet i alla fall) och inga problem med att somna igår. Lovely! :)

Idag blir det plugg på stadsbibblan med Sofia och Amanda :) men först ska jag och Mattias åka till byggmax och se om vi kan få med reglarna hem. Funderar på om jag borde visa upp kvittot eller nåt. Vet dock inte vart jag lagt det..?! Ser ju snart ut som en bygganläggning här hemma. Jösses.

Aja. Det var allt jag hade att meddela i skrivande stund.

See you later peeps

(Jag trodde för övrigt att peeps var en förkortning på people men googlade det för säkerthetsskull och det visade sig att det är små söta godismarshmallows som ser ut som djur: fåglar och kaniner tycks vara väldigt vanligt. Men ni är säkert som små söta godismarshmallows ni med så jag tänker ändå använda mig av det :) )







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0