En extra trevlig morgon

Tjohoo! CSN har kommit.

Jag upprepar:

CSN HAR KOMMIT! :thumbup:

Jag är rik. RIK!



RIIIIIIIIK!:D



Hihii, trevlig suprice såhär på morgonen. Har dessutom hunnit käka frulle samt påbörja sminkningen. Å andra sidan borde jag väl hunnit det med tanke på att jag snart varit uppe i en timme.

Idag blir det föreläsning mellan 8-10 och sedan grupparbete. Försökte förbereda mig en smula igår så jag läste lite kurslitteratur. Helt sjukt. Har läst det 3 dagar i rad nu. Det händer typ aldrig förutom när jag har hemtenta. Weird. Men bra! :)
Sen ska jag väl bara gotta mig i att kika på telefoner. Har ju som sagt äntligen bestämt mig så nu längtar jag sjukt mycket tills vi ska iväg och köpa min telefon :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0