"Elisabet är en flitig flicka..."

Woho! Idag har jag varit riktigt effektiv. Snickrat. Diskat. Städat. Pluggat och blivit provtagen (eller hur man nu säger??!).

Cellprovstagningen gick bra, fast det gjorde faktiskt riktigt ont där ett tag, när hon skulle sätta i den där konstiga vinklade grejen. Kändes som om hon stack mig med en massa nålar..?! :( Men men, nu är det gjort och förhopppningsvis behöver jag inte göra om det förrän om tre år.

I övrigt är det lugnt ikväll. Ska möta upp sandra om ett litet tag och sedan pallrar vi oss till ica innan vi går hem igen. Blir nog lite sistaminuten plugg, tror dock inte jag kommer få in så mycket mer i skallen. Men jag hade faktiskt en grym "aha-upplevelse" för en liten stund sedan. Blev löljligt lycklig och kände mig otroligt smart. Verkligen megasmart, haha, bra för självförtroendet det här :) Känns nästan som om jag längtar till att få skriva tentan? Undrar om jag är sjuk?! :bigeyes:

Om pluggnadet inte blir alltför sent kanske vi hinner se en film med. Tjohoo! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0