Död

Känner mig en aningen död. Avtrubban.

Naken.

Exposed.

Rädd..

Eller vilken ordning det nu var i den där reklamen.

Vi kämpade tappert på skolan idag. Riktiga krigare var vi, jag, Sandra och Örs. Seminariet gick väl sådär. Alla grupper blev sågade, även om vi inte blev så jättesågade. Gick förvånansvärt fort. Var värsta B-seminariet med tanke på hur mycket vi förberett. Vi fick inte ens chans att visa vår gudomligt suveräna power point. F.A.I.L!! Nåja, nu är det gjort. Läraren ska läsa igenom vårt "paper" (som det så tjusigt heter, lagom mycket svengelska typ) och är vi inte helt ute och cyklar så räknas uppgiften som godkänd. Tror inte det är något problem med det.

Resten av den här veckan ska spenderas hemma :thumbup: Har bara ett grupparbete kvar och det blev typ halvfärdigt idag så vi gör det sista på måndag, vilket är samma dag som skiten ska inlämnas och redovisas men jag tror nog vi fixar det utan problem. Har ju liksom 4 timmar på oss då så vi borde hinna :)

-----------------------------------------------------


Eftermiddan har spenderats i sovrummet samt köket. Vilade en liten stund när jag kom hem från skolan, orkade bara inte börja med middan. Men sen var det bara att ta sig i kragen och sätta igång om Mattias skulle hinna äta innan bowlingen.

Vi åt förövrigt färsk pasta, fläskkött och gorgonzolasås. MUMS! :) Det var dock inte lika hög klass som maten vi åt på Volvos i Östersund men det kan man ju inte förvänta sig heller.

Aja. Det var det. Tror jag lägger mig ett hörn nånstans och samlar damm.

Adjöken.




Kommentarer
Postat av: Ann-Louis

Volvos? Låter som en intressant restaurang, kanske man ska gå dit nån gång^^

2011-09-20 @ 19:35:10
Postat av: Elisabet

Volvos, de é gotta de! :D

2011-09-20 @ 23:07:37
URL: http://elajsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0