En hiss/diss

Tänkte prova på det här med hiss och diss, hihi. Så "here we go:"

Jag gillar verkligen inte Sunsilk! Provade dem för något år sedan men blev väldigt missnöjd och tänkte för ett par veckor sedan att jag skulle ge dem en chans till, de måste ju ha förbättrad shampot sen sist liksom. Men det var samma visa igen. Håret känns nästan gummiaktigt efter att jag använt shampot. Usch usch USCH! :mad: Först tänkte jag att det kunde bero på att mitt hår var så slitet. Men nu är det ju nyklippt och håret blir fortfarande skumt av shampot. Nej fy! Tacka vet jag schwarzkopf eller Fructis. Eller allra helst: Aussie<3


Hissen däremot går till mobilfodralet jag fick av svärmor. Hihi, är jättenöjd med det :thumbup: Här följer några bilder när jag modellar med fodralet. Mycket viktigt.





Naturbegåvning. I know!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0