baksäteshäng

Jahopp.. Hänger i baksätet i idas bil och väntar på att hon ska återvända från en reception på högskolan. Hon har utlovat skjuts hem så det tackar man ju inte nej till. Lat som man är. :P

Föreläsning  - check
Grupparb     - check

Föreläsningen var intressant. Rent kunskapsmässigt var den kanske inte så jättegivande men för inställningen och intresset så var det en hit (Y) Efter föreläsningen blev det grupparbete. Det gick betydligt snabbare än vi trott. Tog lite mer än en timme bara att konstruera enkätfrågorna samt göra kodschemat. Det manliga bidraget i gruppen lovade att han skulle fixa en PP- under helgen så det uppskattades att jag och Sandra slapp tänka på det. Ska nog bara ta det lugnt en liten stund när jag kommer hem, börjar känna mig så trött. Sen blir det mer läsning i kurslitteraturen samt planering inför morgondagen för då drar nog jag och Mattias till Ullared för att gå på Gekås och Netonnet. Tihiii :thumbup:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0