äntligen :D

Underbart att det är fredag! Tänk att vi bara gått i skolan i två veckor. Känns snarare som två månader :question:

Nåja, SPSS-workshopen vi hade idag var suverän! Läraren var grym! Gillade honom tokmycket. Han var verkligen skitbra! Riktigt pedagogisk och han lyckades hålla workshopen på en så underhållande nivå att vi stundvis skrattade till men utan att tappa fokus. Riktigt bra skoldag :thumbup:

Efter workshopen skrev jag ut mina 15 enkäter som jag skulle dela ut. Just som jag skrivit ut alla upptäckte jag att numreringen på frågorna var fel så det var bara att slänga skiten, rätta till och skriva ut 15 nya. Plötsligt blev enkäten dubbelt så dyr. Men men. Gick förvånansvärt fort att få svar på alla. Men det var ganska plågsamt också. Jag tycker ju inte att det är sådär överdrivet roligt att haffa främlingar och börja prata med dem. Ugh! Men nu är det gjort. Är riktigt stolt över mig själv :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0