9 månader

Idag har jag och Mattias varit tillsammans i nio månader :thumbup:

Han hade med sig en utmärkt godispåse till mig när han kom hem från jobbet :)


----------------------

Ska strax till affärn och hämta ut mina kläder. Lyckades ju ha sönder mitt enda par funktionella jeans så det var dags att fixa nya. Är dock alltid riskabelt att handla på nätet så nu är det bara att hålla tummarna för att jag kan ha dem. Beställde även vinterskor samt tröja/blus/topp eller vad det nu var. Utmärkt. Kanske rent av kan se respektabel ut i helgen när vi ska på två kalas. På fredag ska vi fira Mattias morfar och på lördag ska vi fira hans bror. Så det blir mycket firande dena här veckan :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0