Wordfeudsex


Ja. Wordfeud tycks vara det nya msn för alla sexgalningar där ute.

Nu ikväll så skulle Mattias får en egen motståndare på Wordfeud på min telefon. Det går inte att ladda ner det till hans telefon så därför skulle han få spela via min. Jag lovade att inte lägga mig i den här gången och spela och komma med förslag åt honom. Men av alla personer som finns att mötas så lyckas han få tag på en.. "speciell" typ. :P Människan la ett ord och sedan inleddes  följande konversation (och när någon beter sig på det där viset är det ens mänskliga rättighet att vara dryg tillbaka. Så det så!).


Wordfeudkonversation:

ScrabbleBoy__Tim:   - Do.you speak English

Mattias/Elisabet       - Yes I do why?

ScrabbleBoy__Tim: - Cause I don't speak english xD

ScrabbleBoy__Tim: - *Swedish

Mattias/Elisabet:       - Exiting

ScrabbleBoy__Tim:  -I'm Tim's girlfriend. He just had sex ;-$

Mattias/Elisabet:     - Nice Good for you me three

ScrabbleBoy__Tim: - Wanna join us? (:

ScrabbleBoy__Tim: - Shall I suck Tim or let him fuck me?

Mattias/Elisabet:      - Stå i hörnet

ScrabbleBoy__Tim: - which laguage is that

Mattias/Elisabet:       - Dutch

ScrabbleBoy__Tim: - It means stand in the corner

Mattias/Elisabet:      -  Yes can be funny

ScrabbleBoy__Tim:  - Vad är din kupstorlek?

Mattias/Elisabet:      -  En kvart

Mattias/Elisabet:     - Åh så du kan holländska nu. Vad duktig du är! :-D :-*

ScrabbleBoy__Tim: - När var du senast fignrar?

ScrabbleBoy__Tim:  - Hi this is Tim. Sorry for my fotogroep.d

Mattias/Elisabet:      - Nyss

ScrabbleBoy__Tim: - *girlfriend

ScrabbleBoy__Tim: - She is weirdo XD

ScrabbleBoy__Tim: - Do you have. MSN

ScrabbleBoy__Tim:  - ?

Mattias/Elisabet:      -  Brb

ScrabbleBoy__Tim: - Oke, take a dirty picture for me


Need I say more?? Hahahahaha! xD xD
Notera att wordfeud var inställt på att spelas på svenska. Tror de på fullaste allvar att man är så pantad att man går på att de inte kan ett ord på svenska, hihih! Störtroligt :thumbup:
Men för all del! Adda ScrabbleBoy__Tim på wordfeud. Ni blir garanterat underhållna även om ni inte får spela något! :P

Sorry förresten för det kassa manuset. Jag ville göra en PrtSc på telefonen men jag vet inte hur man gör..? Har lyckats göra det en gång förut precis när jag köpt den men har ingen aning om hur jag lyckades. Och den gången var det av misstag :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0