Tjuvar!


Jämtlands läns landsting har återigern dragit dubbelt för folktandvårdstjofset. JAG. BLIR. VANSINNIG!!!!! :mad:

Men idag kom jag för en gångs skull fram på telefonen. Hon som jag skulle ha tag på var givetvis inte där och de föreslog att jag skulle ringa i morgon men jag har fått nog av det här så jag sa att hon kan minsann ringa mig i stället så slipper jag bo vid telefonen (jag sa inte exakt så. Men nästan). Ska skriva lite noteringar inför morgondagen tills hon ringer. Landstinget är trots allt skyldig mig lite pengar nu. Intressant att de kan minsann kräva ersättning för sena betalningar och sådant men jag har svårt att tro att privatpersoner får ersättning för att de tagit mer pengar än vad de ska. Orättvist!

Aja. Idag ska jag städa och plugga. Mitt liv är för närvarande inte särskilt händelserikt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0