sovmorgon, nooh!


Åh! Jag sov till 11 idag. USCH! Tycker inte om att sova så länge. Fattar inte vad det är med mig?!
Har seminarium om två timmar. Börjar bli lite nervös för nu är jag inte lika stolt över mitt reportage längre. Det går i vågor hela tiden. Dessutom blev det ju inte direkt bättre av att jag i natt drömde att jag hittade en massa stavfel i det. Verkligen jättemånga stavfel. Huvva! Mardröm! :bigeyes:

Nåja. Kanske är dags att börja göra sig i ordning. Ska bege mig mot skolan om en timme. Lika bra att komma dit tidigt så jag hinner skriva ut min opponering utan att stressa.

Ikväll kommer en kompis till Mattias hit. Vi ska käka tacos tillsammans och kika på film. Fredagsmys typ :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0