Rubrik

Skola idag. Har introduktion samt en lååååång föreläsning. Håller tummarna för att det är intressant.

Blev dock en aningen sur igår. 20:20 igår eller vad klockan nu var så mailade läraren ut kursbeskrivningen. Som om man hinner läsa på allt man ska (eller i mitt fall vill), innan föreläsningen där han mailar ut informationen med så kort varsel. Dålig stil tycker jag. För att inte tala om taskigt. Dessutom var kursbeskrivningen väldigt dåligt skriven. Innehöll särskrivningar och annat smått och gott. Jag började spekulera i om det kanske var ett test? Haha, who knows. Nu måste jag ta tag i håret så jag inte ser ut som ett troll i skolan. Sen blir det att bege sig till bussen. Efter föreläsningen ska jag minsann fixa min cykel, har verkligen saknat den. Hoppas bara den står kvar så ingen snott den :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0