Regression


Hmpf.. Börjar misstänka att jag börjat lida av regression eller hur det nu stavas. Känns som om jag är tillbaka i tonåren. Att jag är trött är ju inget nytt, det är ju någon periodgrej och mörkret förbättrar ju inte direkt det hela. Men att jag sover till efter 10 minst 3 dagar i veckan är INTE normalt. Måste verkligen sluta med det. Fattar inte varför jag inte vaknar av alarmet?! Jag vaknar inte ens när Mattias åker till jobbet längre :question:

Nåja, i morgon är det skola och då ska jag minsann pallra mig ur sängen tidigt. Funderar på att ha någon fruktansvärd melodi som alarm bara för att jag ska bli rädd och vakna till ordentligt. Men det är i morgon det. Snart ska jag pallra mig bort till Vallås butiken och hämta ut mina böcker som kommit. Har beställt kurslitteratur samt en kokbok till mig själv. Det känns mycket roligare att få hem kurslitteraturen och betala den när man också får hem något roligt och spännande till sig själv. Längtar nästan lite till nästnästa kurs, då blir det nog en Diana Gabaldon bok till. hihi :) Har dock inte beställt färdigt alla böcker till den kommande kursen. Det skulle nämligen bli så dyrt så jag vågade inte beställa allt på en och samma gång. Har två böcker kvar som tillsammans kommer kosta strax under 800 kronor ;( det är fasen svindyrt att vara student!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0