Öppna famnen, ta emot mig


Hittade en låt som fanns med som cover på ett band som jag lyssnade mycket på när jag var liten. Det var vänner till mamsen som spelade. Detta är inte deras variant men ändå. Lite roligt :)


Fast jag tycker ändå att Robinz variant var mycket bättre. Likaså deras variant av Jag vill ha en egen måne. Ted Gärdestad kan slänga sig i väggen där, de var så duktiga! Undrar just vart det bandet tagit vägen? (Misstänker att vart än bandet är så är det jag som gjort att det hamnat där). Men det hade varit roligt att lyssna på dem igen. :)




Kommentarer
Postat av: ida

Haha först trodde jag att du med bandet menade hela gruppen, kunde inte förstå hur du kunde ha något med vad som hänt med dem att göra.

2011-10-22 @ 13:41:04
Postat av: Elisabet

haha xD ja jag kan försäkra dig om att oavsett hur och vart själva gruppen hamnat har jag absolut inget med det att göra haha :D

2011-10-22 @ 19:38:13
URL: http://elajsans.blogg.se/
Postat av: Elisabet

haha fast du har rätt, jag hade nog kunnat formulera mig bättre xD

2011-10-22 @ 19:39:17
URL: http://elajsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0