Mr Halvarsson


Jaja! Jag erkänner väl att jag inte kom så långt med städningen som jag planerade.
MEN jag tog i alla fall itu med megadisken och städade badrummet. Jag t.o.m skrubbade duschen så nu kan man spegla sig i kaklet :thumbup:
Utöver städandet har jag suttit och spelat ett urtöntigt spel på internet som jag inte ens tycker om. Fattar inte varför jag spelar det..? Medan jag "roar" mig med det töntiga spelet poppar jag Christer Halvarsson. Hade glömt bort hur bra han är. Lovely! Hihi :)


Biten ma satt peran pa ifjol:
Biten Ma Satt Peran Pa Ifjol

Och älgjaktslåten så klart xD



Och sist men inte minst friinga:


Är dock en smula besviken för jag kan inte hitta en av mina absoluta favoriter, låten handlar om en jakthund. Har letat överallt men inte hittat den. Vet att jag haft skivan en gång i tiden men vet inte vart den hamnat. Har bergis försvunnit under nån av alla mina flyttar.. :(
Fast det skadar ju inte att leta lite. Hoppas jag har den här någonstans (Y)

Sen ikväll om jag kommer ihåg det ska jag berätta om nattens dröm. I alla fall delar av den. Vissa detaljer vill jag nog hålla för mig själv men en del var så jäkla sjuk att jag bara måste berätta om det. Drömmen inkluderar en föredetta vän som jag inte har något kontakt med idag (och tur är väl det).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0